Menedzsment BSc és MSc szak


A jelentkezés feltétele a BA/Bsc (6 félév) képzésekre egy bármely típusú érettségi bizonyítvány megléte, az MA/Msc (4 félév) képzésre pedig bármilyen eredményű, és szakirányú alap főiskolai vagy egyetemi, BA vagy Bsc fokozatú diploma megléte.

Mit nyújt a Menedzsment szak?

A képzés általános menedzsment szakirányon indul, erre iratkozol be. A sikernek számos összetevője van. Képzésünk során elsajátíthatod mindazon kézségeket és szakmai ismereteket, melyek szükségesek az üzleti életben való aktív és sikeres részvételhez.

Ezen a szakon a sikert tanulod meg. Azt, hogyan tudsz érvényesülni az üzleti életben, melyek azok a készségek, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy sikeres légy. Megtanítunk üzletiesen, globálisan gondolkodni.

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok listáját ITT találod.

A magyar hallgatók számára digitalizált és egyszerűsített beiratkozási folyamatot biztosítunk, tehát nem lesz szükség a hallgatók adatainak tollal való körmölésére.

Szakirányok


Megfelelő létszám esetén a második évtől különböző szakirányok közül választhatsz, hogy még szerteágazóbb és piacképesebb tudásra tegyél szert. Erről elegendő majd menet közben döntened.

Az Egyetem akkreditált Ba/Bsc és Ma/Msc fokozatú képzéseit 13 választható szakiránnyal kínálja a magyarországi hallgatók számára:

A szakirányunk, amit hívhatnánk vezetőképzőnek is. Ha ezt választod arra tanítunk meg, hogyan lehetsz jó vezető, hogy kell és lehet vezetni egy vállalkozást, céget: eszközöket, szemléletet, kompetenciákat szerzel olyan területeken, mint az önmenedzsment és az emberek menedzsmentje, valamint szervezeti és üzletfejlesztési stratégiák készítése.

Hazánkban a KKV-k (a kis és közepes vállalkozások) körébe tartozik a vállalkozások 85%-a. Ezen a szakirányon megismerheted a KKV-k működésének sajátosságait, és megszerezheted a sikeres működés eléréséhez szükséges ismereteket és készségeket.

A jelenleg legfelkapottabb szakirányunk, mely felkészít az online marketing kihívásaira, megtanít rendszerben gondolkodni, az online marketing eszközeit ismerteti meg veled. Képes leszel e-kereskedelmi projektek hatékony megvalósítására egy vállalaton/vállalkozáson belül, virtuális környezetben és az üzleti élet különböző területein is.

A pszichológia minden pillanatban körbevesz, hatással van rád, a döntéseidre. Ha az üzleti pszichológia és a coaching szakot választod akkor az egyetemi tanulmányaid alatt megszerzed a szükséges elméleti ismereteket, valamint alapvető gyakorlati ismereteket a coaching és menedzsment területén.

Ezzel a szakkal a nemzetközi kapcsolatok, nemzetközi üzletek világára készülsz fel. Széleskörű ismeretekhez jutsz a nemzetközi üzleti menedzsment, stratégiai menedzsment, üzletszervezés, ügyfélkapcsolat-menedzsment, valamint marketing és értékesítés területén.

Ma már nincs fontosabb, mint az adat. Ha vannak adataid akkor mindent tudsz valakiről, ismered a szokásait, ismered őt. Ezen a szakirányon a társadalomtudományok a kommunikáció az (interperszonális) kapcsolatok mellett az adatokra fókuszálunk. Adatvédelem, adatelemzés: a jövő lesz a kezedben.

Akkor válaszd ezt a szakirányt, ha később szeretnél majd a diplomáciai szektorban elhelyezkedni, szívesen lennél diplomata. Erre készítünk fel, ezzel a szakiránnyal széleskörű ismeretekre tehetsz szert a diplomácia története, a diplomáciai protokoll szabályai, a nemzetközi alapelvei, valamint a diplomáciai és konzuli jog területén egyaránt.

Ha tetszik a HR szakma és szeretsz emberekkel foglalkozni, céget építeni, ha a tehetségek felkutatása és menedzselése fontos számodra, akkor ezt a szakirányt javasoljuk mert gyakorlati ismereteket és készségeket szerezhetsz a munkavállalók integrált, a személyes fejlődésre és a vállalat sikerére összpontosító csapatának irányításához.

Ez a szakirány megtanítja neked, hogyan kell bevezetni egy márkát, hogyan milyen csatornákon reklámozz, hogyan használd a közösségi médiát, hogyan viselkednek (és miért épp úgy) a vásárlóid, hogyan építs brandet. Gyakorlatias, marketing alapú szakirány.

Turisztika, szálloda és vendéglátóipari vállalkozások szervezési és menedzsment területén lévő aktuális trendekkel ismerkedhetsz meg ezen a szakon. Gyakorlati ismereteid lesznek a reklámkampány-projektek megvalósításában, a marketingkutatások és a PR terén. Elsajátítod a hatékony tárgyalási technikákat, és megismered a stratégiai menedzsment-szemlélet alkalmazását a pénzügyek és a szolgáltatások minősége területén egyaránt.

Ha szereted a marketinget és szeretnél marketinget tanulni akkor érdemes ezt a szakirányt választanod. Felkészítünk a marketingfejlesztés és a stratégia területén végzett munkára. Ismerni fogod a marketing eszközöket, és képes leszel majd hatékony marketing kampányok szervezésére és lebonyolítására.

Ez a szakirányunk a marketing és az értékesítés menedzsment területére összpontosít. Foglalkozunk a fogyasztói piaci magatartással, a szolgáltatási és a kereskedelmi marketinggel, az online reklám sajátosságaival, a reklámkampányok és promóciós kampányok tervezésével, marketing stratégiák megtervezésével, reklám pszichológiával.

A szakirány, ahol minden a logisztikáról, a nyersanyagok és késztermékek gazdaságilag hatékony áramlásáról, valamint az ügyfelekkel való megfelelő kommunikációról szól. A logisztika teljes területére alkalmazható tudást szerzel a raktárkezeléstől a gyártásig, polcszervizig.